Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 21, 2011
Image Size
188 KB
Resolution
900×1350
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,269
Favourites
296 (who?)
Comments
75
Downloads
256
×
Sweet Sweet Loli POP by alucinatio Sweet Sweet Loli POP by alucinatio
Yay! :D my first true cosplay!
photo by Edzia:heart:
Yen as Garterbelt, me as Stocking :heart:
Add a Comment:
 
:iconkawaii-x-heart:
kawaii-X-heart Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist Photographer
hahaha this is amazing xD
It's hilarious and beautiful :D
Reply
:iconmasterkachi:
masterkachi Featured By Owner Jun 22, 2011
OMG Eyegarms.... <3
Reply
:iconmaniagotfingered:
ManiaGotFingered Featured By Owner Apr 27, 2011  Hobbyist Photographer
siostra wygladasz jak nie ty XD ale slodko w chuj, kocham <3
Reply
:iconalucinatio:
alucinatio Featured By Owner May 7, 2011
dziękuję siostra <3<3
Reply
:iconfern-mekishi-ko:
Fern-mekishi-ko Featured By Owner Apr 25, 2011  Student Traditional Artist
this is sooo so funny!! great cosplay guys!
Reply
:icontop-chan:
top-chan Featured By Owner Apr 23, 2011
jezus maria dopiero na devie zczaiłam, że to Twoj cosplay i w ogóle.
kapitalny :D i swietne zdjecie oprocz tego, pelen profesjonalizm normalnie :d
(tak btw to z czego to cosplay ;x?)
Reply
:iconalucinatio:
alucinatio Featured By Owner Apr 23, 2011
'Panty and Stocking with Garterbelt'- zobacz sobie kilka odcinków, jest pojebane zdrowo, ale może Ci się spodobać ;)
i dziękuję <3 foto profeska, bo fotostudio robiło ;D z kozplejem juz gorzej ;x
Reply
:icondaisyphantom:
DaisyPhantom Featured By Owner Apr 22, 2011
This is so amazing!!!!
Reply
:iconnataliecartman:
NatalieCartman Featured By Owner Apr 22, 2011
Love it!!!
Reply
:iconzi-mi-si:
zi-mi-si Featured By Owner Apr 22, 2011
Normalnie prawie Cię nie poznałem... ale pozytywnie :)
Reply
Add a Comment: